مزایای جراحی لاغری و مراحل عمل بای پس
نوشته شده توسط : نت ابزار

امروز در این مطلب قصد داریم تا شما عزیزان را با اصلی ترین مزایای جراحی لاغری آشنا کنیم و اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه جراحی بای پس معده و مراحل آن با شما عزیزان درمیان بگذاریم. تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات بسیار مفیدی را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم.

مزایای جراحی لاغری

جراحی لاغری مزایای فراوانی دارد و می تواند از روش های مختلفی برای بیمار فایده ایجاد کند. برخی از مهمترین مزایای جراحی لاغری عبارتند از:

  1. کاهش مرگ و میر(افزایش طول عمر)
  2. بهبود بسیاری از بیماری ها
  3. کاهش وزن بلند مدت و ماندگار
  4. کاهش وزن بلند مدت و ماندگار
  5. افزایش متابولیسم: با کاهش وزن، بیمار به طبع در فعالیت های فیزیکی بیشتری مانند دوچرخه سواری، پیاده روی و شنا شرکت می کند که همین امر قابلیت بدن در سوزاندن چربی ها را افزایش می دهد. هورمون هایی مانند انسولین و کورتیزول (هورمون استرس) نیز پس از جراحی لاغری کاهش پیدا کرده که به کاهش ذخیره سازی چربی های بدن کمک می کند.
  6. افزایش قدرت باروری
  7. بهبود کیفیت زندگیسخن آخر

مراحل جراحی بای پس معده

مرحله اول: قبل از جراحی بای پس معده

یک ماه قبل از جراحی

دریافت هر نوع هورمونی از قبیل قرص های ضدبارداری و جایگزین های هورمونی را متوقف کنید.

سه هفته قبل از جراحی

مصرف روزانه یک مولتی ویتامین، ویتامین ب کمپلکس و آهن (۳۲۵ میلی گرم فروس سولفات یا ۶۵ میلی گرم عنصر آهن). قبل از مصرف هرگونه داروی رقیق کننده خون، با پزشک خود مشورت کنید.

یک روز قبل از جراحی

روز قبل از جراحی تغذیه بیمار به رژیم مایعات رقیق محدود خواهد شد. رژیم مایعات رقیق شامل غذاهای رقیقی است که یا خود مایع هستند و یا در دمای اتاق به حالت مایع در می آیند. بیمار می تواند مایعات مجاز را تا ساعت ۱۲ شب بدون هیچ محدودیتی بخورد. مایعات مجاز شامل:

در صورت داشتن دیابت، مطمئن شوید که مایعات مصرفی دارای کربوهیدرات کافی برای استفاده انسولین خون می باشند. از مصرف مکمل های آهن خودداری کنید. با گذشت ۳ هفته از جراحی می توانید دوباره مصرف آهن را از سر بگیرید.

مرحله دوم از مراحل بای پس معده به دو بخش تقسیم می شود که عبارتند از:

جراح لاغری، معده را به دو بخش بزرگ و کوچک تقسیم می کند. سپس قسمت کوچک معده بخیه یا منگنه شده و کیسه معده را می سازد. ظرفیت این معده جدید تنها یک پیمانه می باشد.

همچنین درمورد سندروم دامپینگ نیز بیشتر بدانید.

سخن آخر

ما امروز در این مطلب سعی کردیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه مزایای جراحی لاغری و مراحل عمل بای پس معده در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و به شما بگوییم اگر قصد انجام جراحی های لاغری به خصوص جراحی بای پس معده را دارید بهترین راه تحقیق کردن قبل از عمل است. برای همین به شما پیشنهاد می‌کنیم، حتما مقالات وبسایت لاغری را مطالعه کنید و به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه بپردازید. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.





:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: